Rejestracja

Zapraszamy Liderów i Profesjonalistów IT z administracji publicznej do zgłaszania się na listę słuchaczy IV edycji Akademii Zarządzania IT Administracji Publicznej która rozpocznie się w lutym 2018 roku i będzie trwać przez kolejne 10 miesięcy 2018 roku.

Akademia funkcjonuje pod oficjalnymi auspicjami Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej oraz pod patronatem Ministerstwa Cyfryzacji.

Udział w Akademii jest NIEODPŁATNY* w ramach realizacji misji społecznej Fundacji IT Leader Club Polska dla sektora publicznego i kończy się otrzymaniem prestiżowego Dyplomu Akademii oraz Certyfikatu CPE. Warunki udziału określa Regulamin.

Dołącz do niespełna już 300 Absolwentów którzy zdobyli cenny zawodowy Dyplom Akademii na kierunku Informatyka o Specjalności Systemy Zarządzania z Certyfikatem CPE.

Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

* tylko dla pracowników administracji publicznej na poziomie centralnym i samorządowym

Formularz Rejestracyjny

Dane słuchacza: Dane zawodowe:
Imię: Nazwa Instytucji:
Nazwisko: Departament / Dział:
Telefon Prywatny: Nazwa Stanowiska:
E-mail Prywatny: Adres:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Telefon służbowy:
E-mail służbowy:

Patroni Honorowi

Społeczni Partnerzy Merytoryczni

Kontakt

Masz jakieś pytania ?

Fundacja IT Leader Club Polska
Biuro:
Concept Tower, ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa

+48 506 955 942

biuro@akademiait.edu.pl

NIP: 527-266-68-79
KRS: 0000396492