Inicjatorem powołania Akademii Zarządzania IT Administracji Publicznej jest Przewodniczący Rady Fundacji IT Leader Club Polska - Arkadiusz Lefanowicz, wieloletni praktyk zrównoważonego zarządzania IT w sektorze publicznym, finansowym oraz telekomunikacyjnym. Niezależny doradca wielu inicjatyw cyfrowych w administracji, bloger tygodnika WPROST. Liczne głosy środowiska Liderów IT z Administracji Publicznej domagające się powołania inicjatywy, która odpowiadałaby na silną potrzebę niwelowania deficytu wiedzy z zakresu nowoczesnego zarządzania IT oraz chęci wyrównywania swoich umiejętności z liderami spoza administracji publicznej stały się podstawą do stworzenia programu edukacyjnego odpowiadającego na tę potrzebę. Udział w Akademii Liderów Zarządzania IT Administracji Publicznej stwarza Państwu niepowtarzalną okazję do zdobycia praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania IT. Dodatkowo uczestnictwo jest całkowicie NIEODPŁATNE*! w ramach realizacji misji społecznej Fundacji IT Leader Club Polska i kończy się otrzymaniem prestiżowego Dyplomu. *Od 2018 roku każdy uczestnik ma do dyspozycji szereg praktycznych warsztatów IT oraz udział w największej branżowej imprezie, Forum Cyfrowej Administracji Publicznej.
Zapraszam do udziału ! |
Fundacja IT Leader Club Polska
Biuro:
Concept Tower, ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
+48 506 955 942
biuro@akademiait.edu.pl
NIP: 527-266-68-79
KRS: 0000396492