Kalendarium

Czas trwania Akademii Zarządzania IT Administracji Publicznej planowany jest od lutego do grudnia 2016 roku.

Wydarzenia edukacyjne organizowane w ramach Akademii będą odbywać się cyklicznie, tylko raz w miesiącu w wybrany dzień roboczy (przeważnie w piątki) w godz. 9.00 – 16.00.

Inauguracyjne spotkanie otwierające Akademię odbędzie się pod koniec lutego 2016 roku w reprezentacyjnej Sali Konferencyjnej Pałacu Sobańskich, Al. Ujazdowskie 13 w Warszawie w godz. 9.00 - 12.00.

Kolejne zjazdy będą miały miejsce w nowoczesnych salach wykładowych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego w centrum Warszawy z pełną obsługą i cateringiem. Informacje o lokalizacji Akademii znajdują się tutaj.

Szczegółowa agenda zostanie wysłana min. na 2 tygodnie przed planowanym każdorazowo zjazdem, bezpośrednio do Słuchacza. Warunkiem jest dokonanie rejestracji przed oficjalnym rozpoczęciem Akademii Zarządzania IT Administracji Publicznej. Udział w roli Słuchacza jest całkowicie NIEODPŁATNY w ramach misji społeczenej Fundacji IT Leader Club Polska !

Informacje na temat zakresu merytorycznego znajdują się tutaj

 

Zapraszamy ! Zapisz się już dziś

Patroni Honorowi

Społeczni Partnerzy Merytoryczni

Kontakt

Masz jakieś pytania ?

Fundacja IT Leader Club Polska
Biuro:
Concept Tower, ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa

+48 506 955 942

biuro@akademiait.edu.pl

NIP: 527-266-68-79
KRS: 0000396492