Przygotowanie uczestników do zarządzania jednostką administracji publicznej lub samorządowej na każdym szczeblu hierarchii organizacyjnej zarówno w dużych, jak i w średniej wielkości organizacjach, funkcjonujących w Polsce
Wykształcenie wśród uczestników praktycznych umiejętności w zakresie analiz i metod rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji operacyjnych i strategicznych, skutecznego negocjowania, rozwiązywania konfliktów, budowania relacji międzyludzkich i partnerskich związków z otoczeniem
Przygotowanie uczestników do zarządzania jednostką administracji publicznej lub samorządowej (lub jej częścią) w sposób spójny strategicznie, w tym również przygotowanie do samodzielnego opracowywania strategii, planów strategicznych, programów działań i weryfikacji ich skuteczności i efektywności
Doskonalenie kompetencji miękkich, interpersonalnych będących jednymi z kluczowych kompetencji menedżerskich i warunkujących efektywne budowanie zespołów i zarządzanie nimi. Przygotowanie do prowadzenia profesjonalnej polityki personalnej, a także rozumienia po- trzeb i zachowań organizacji współpracujących
Zapoznanie uczestników ze skutecznymi metodami i technikami zarządzania oraz możliwościami reagowania na zmiany zachodzące w otoczeniu (w tym w społeczeństwie, ekonomii i technologii), które wpływają na cele i zadania stawiane jednostkom administracji publicznej i samorządowej.
Patroni Honorowi
Społeczni Partnerzy Merytoryczni
Kontakt
Masz jakieś pytania ?
Fundacja IT Leader Club Polska
Biuro:
Concept Tower, ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa