Udana inauguracja Forum Cyfrowej Administracji Publicznej

~ 12-09-2018

W dniu 11 września 2018 roku w Warszawie odbyła się pierwsza edycja największego wydarzenia branżowego w Polsce – Forum Cyfrowej Administracji Publicznej pod patronatem Ministerstwa Cyfryzacji. 

Głównym celem inauguracyjnego Forum było skonfrontowanie potrzeb oraz oczekiwań przedstawicieli instytucji publicznych z ofertą i rozwiązaniami oferowanymi przez branżę technologiczną, w zakresie cyfryzacji polskiej administracji.   Pomysłodawcą i organizatorem tego przedsięwzięcia jest Fundacja IT Leader Club Polska, która od ponad 4 lat zajmuje się edukacją urzędników bezpośrednio odpowiedzialnych za informatyzację instytucji publicznych.

Forum jest miejscem wymiany doświadczeń i przestrzenią do dyskusji o przyszłości i wyzwaniach technologicznych cyfrowej administracji. Tematy poświęcone najnowszym technologiom i innowacyjnym rozwiązaniom  przygotował główny partner merytoryczny, firma DELL EMC, lider branży IT, która zagwarantowała, że oprócz inspirujących prelekcji uczestnicy, zaproszeni goście i dziennikarze, mogli w części EXPO wydarzenia zapoznać się z najnowszymi trendami i innowacjami w obszarze IT w Polsce i na świecie, wśród 2.500 zaproszony specjalistów IT.  

Podczas pierwszego Forum Cyfrowej Administracji Publicznej zostało przedstawionych pięć niezależnych sesji (bloków) tematycznych dla ponad 250 uczestników - urzędników IT:

Komunikat PAP na temat pierwszego Forum:

Program Forum wspiera Rada Programowa w której skład wchodzą:

W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy z Fundacją IT Leader Club Polska: biuro@akademiait.edu.pl

ZAPRASZAMY ZA ROK !

Patroni Honorowi

Społeczni Partnerzy Merytoryczni

Kontakt

Masz jakieś pytania ?

Fundacja IT Leader Club Polska
Biuro:
Concept Tower, ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa

+48 506 955 942

biuro@akademiait.edu.pl

NIP: 527-266-68-79
KRS: 0000396492