Rusza II edycja PUKA dla Absolwentów Akademii
~ 03-03-2021
Szanowni Państwo, Drodzy Absolwenci,
Jest mi niezmiernie miło poinformować, że uruchamiamy II edycję nieodpłatnego Programu Ustawicznego Kształcenia Absolwentów (PUKA 2021) tylko dla naszych Absolwentów. Naszą intencją jest abyście Państwo mogli kilka razy w roku uzupełnić swoją wiedzę o najnowsze trendy z zakresu technologii i zarządzania IT w administracji.
W ciągu danego roku kalendarzowego będziemy proponować - wspólnie z naszymi partnerami merytorycznymi - ciekawe stacjonarne seminaria, szkolenia oraz warsztaty – również w formule webinarów on-line. A to wszystko z myślą o potrzebie „ustawicznego” transferu wiedzy IT do sektora publicznego.
Najnowsza oferta PUKA 2021:
- Każdy Absolwent może przystąpić do Profesjonalnego Szkolenia Akademii pt. „Lider Cyfrowej Transformacji Administracji Publicznej”
- Szkolenia będą składać się z 2 niezależnych modułów (części). Pierwsza część będzie trwać od marca do czerwca b.r. (4 zjazdy). Druga niezależna część będzie trwać od września do grudnia (4 zjazdy). Moduły są tożsame ze zjazdami VII edycji Akademii.
- Absolwenci którzy wykażą się udziałem w dwóch modułach uzyskają promocję do najnowszego DyplomuCertyfikatu Akademii z oceną bardzo dobrą i nadaniem tytułu: „Liderka Cyfrowej Transformacji Administracji Publicznej” !
- Certyfikat będzie posiadać adnotacje o nadanych 40 punktów CPE ! (na żądanie)
- UDZIAŁ NIEODPŁATNY (nie dotyczy niewielkich jednorazowych kosztów administracyjnych pod koniec PUKA, ok. 70 zł)
Korzyści zawodowe !!!
- Pozyskanie najlepszej wiedzy zakresu technologii i zarządzania IT w administracji
- Wzmocnienie swojej pozycji na rynku pracy !!!
- Otrzymanie profesjonalnego certyfikatu / dyplomu sygnowanego przez uznaną na rynku Akademię Zarządzania IT Administracji Publicznej oraz światowych partnerów ICT !!!
- Zdobycie cennego nowego tytułu zawodowego !!!
- Poznanie najnowszych trendów IT dla sektora publicznego
- Podkreślenie swojej roli - jako kluczowego eksperta IT - w swojej instytucji publicznej
- Podniesienie swoich obecnych kwalifikacji
Warunki udziału
- Zgłoszenie mailowe z kopią Dyplomu Akademii do 12 marca 2021 r. na adres mailowy: biuro@akademiait.edu.pl
- Udział we wszystkich zjazdach dla każdego modułu poprzez a) rejestrację na każdy zjazd on-line, b) udział w zjeździe (być zalogowanym), c) aktywny udział w spotkaniu
Pozdrawiamy,
Zespół Fundacji
biuro@akademiait.edu.pl